Info fra klubben:

CKK er påmeldt til borgertoget i år også! Bli med og vis at vi er en av de største klubbene i byen.

Oppmøte er på Torvet i rekke 11, plass 59, kl. 15:45. Det vil være et banner med “CKK”, så det blir lett å finne plassen vår i toget.

Lars Erik stiller med ny hang-ups-stang, og hvis noen har andre ideer eller vil bidra med noe gøy, er det bare å si fra!

Alle kan bli med, men for de minste kan det være lurt at en forelder er i følge og tar ansvar for egne barn. Eventuelt kan man hoppe inn i toget mot slutten.

Ta gjerne på klubbgenser eller T-skjorte, og hvis du vil legge inn litt ekstra innsats, er det bare å ta med utstyr også!

Håper vi ser mange i toget i år 😊